مزایا و معایب کاهش وزن با استفاده از دستگاه های لاغری
نوشته شده توسط : یک دوست

 

Manuskiatti و همکارانش اثرات یک فناوری TriPollar RF را بر روی دور شکم و ران و ظاهر سلولیت در 39 زن با درجه سلولیت ≥ 2 (مقیاس نورنبرگر-مولر) ارزیابی کردند. آزمودنی ها 8 جلسه درمانی را به فاصله 7 روز بدون هیچ تغییری در فعالیت بدنی و رژیم غذایی خود دریافت کردند. چهار هفته پس از آخرین جلسه درمانی، این مطالعه کاهش قابل توجه دور ناحیه شکم و ران را نشان داد.

قدیمی ترین وارد کننده دستگاه های لاغری غیر تهاجمی به ایران

به هر حال، روش های زیادی برای لاغری وجود دارد که برخی از آن ها مؤثرتر از دیگران هستند. با پیشرفت بسیار در تکنولوژی پزشکی، دستگاه های لاغری برای خلاص شدن از شر انواع چربی های ناخواسته اختراع شده اند. افزایش تعداد موارد چاقی در میان جمعیت در سراسر جهان به عنوان یکی از عوامل اصلی رشد بازار دستگاه های لاغری عمل می کند. افزایش شیوع بیماری های مزمن مانند فشار خون، دیابت و بیماری های ارتوپدی ناشی از چاقی و سبک زندگی ناسالم و کم تحرک مردم، رشد بازار دستگاه های لاغری را تسریع می کند. افزایش آگاهی سلامت در بین مردم و دیجیتالی شدن که دسترسی آسان تر به اطلاعات مربوط به عواقب اضافه وزن را تضمین می کند، بر بازار دستگاه های لاغری تأثیر می گذارد.

روش های توصیه شده برای لاغری بدن به صورت 【MFIP+EMS 10 دقیقه در روز】 یا 【MFIP+RF 10 دقیقه در روز】 است. با روغن کاهش وزن مورد علاقه خود جفت کنید و به مدت 10 دقیقه در نواحی هدف قرار دهید. اخیراً توانایی ورزش ارتعاشی برای افزایش پرفیوژن عضلات اسکلتی در اندام تحتانی در مقالات گزارش شده است.
مشاهده مقالات دیگر در سایت به آدرس https://www.madraseyeman.ir

فواید یک دستگاه لاغری

یافته های آنها نشان داد که ضخامت لایه چربی سطحی بدون هیچ گونه عوارض جانبی 33 درصد کاهش یافت (52). در گذشته، روش های مختلف کانتورینگ به منظور تعیین ایمنی و تأثیر آن ها در کاهش چربی زیر پوست و درمان سلولیت مورد ارزیابی قرار گرفت. رضایت بیماران در کوتاه مدت و میان مدت، ماندگاری نتایج و زمان دستیابی به حداکثر نتایج، عوارض شایع و زمان بهبودی در این مطالعات در نظر گرفته شد. هدف از این مقاله بررسی و ارزیابی روش های برجسته در حذف غیرتهاجمی چربی زیر جلدی و بهبود سلولیت و مقایسه نتایج بالینی آنها بود.

ما افتخار می کنیم که به مشتریان فعلی و جدید خود با داده ها و تجزیه و تحلیلی که مطابق و با هدف آنها مطابقت دارد خدمات ارائه می دهیم. تجزیه و تحلیل بازار رقبای هدف را می توان از تجزیه و تحلیل مبتنی بر فناوری تا استراتژی های پرتفوی بازار تجزیه و تحلیل کرد. ما می توانیم به تعداد رقبای مورد نیاز خود در قالب و سبک داده ای که به دنبال آن هستید، اضافه کنیم. تیم تحلیلگران ما همچنین می توانند داده ها را در جداول محوری فایل های اکسل خام (کتاب حقایق) به شما ارائه دهند یا می توانند به شما در ایجاد ارائه از مجموعه داده های موجود در گزارش کمک کنند.

همچنین ظاهر خطوط ریز، چین و چروک، سلولیت و علائم کشش را کاهش می دهد. فرکانس رادیویی (RF) یک روش درمانی غیر تهاجمی است که در آن امواج از طریق دستگاه خاصی در معرض نواحی مورد نظر قرار می گیرند. به این ترتیب مقاومت بدن در برابر جریان انرژی باعث ایجاد گرما در نواحی مورد نظر می شود و در واقع می تواند بافت های هدف را ذوب یا آسیب رسانده و تغییر شکل دهد. دستگاه های ما دستگاه های لاغری و صورت ترجیحی هستند که در سالن های لاغری و زیبایی پیشرو در سراسر جهان استفاده می شوند.

به طور خلاصه، استفاده از کرایولیپولیز برای کانتورینگ برای بیمارانی که برآمدگی های چربی جداگانه دارند، موثر است. با این حال، به نظر می رسد که این روش برای بیماران چاق با شلی پوست قابل توجهی تلفظ نمی شود (55). کرایولیپولیز به اپراتور وابسته نیست و این باید به عنوان یک مزیت برای این تکنیک در نظر گرفته شود، با این حال جلسات طولانی درمان یک نقطه ضعف مهم است (7).
شاید سایر مقالات در این زمینه در سایت https://www.amparticle.ir برایتان جالب باشد.

استفاده از LLLT برای کاهش چربی و کانتورینگ بر اساس تجربیاتی است که نشان می دهد استفاده از لیزر 635 نانومتری منجر به تخلیه روزنه های کوچک موقتی در غشای سلول های چربی و آزاد شدن چربی ها در فضای بینابینی می شود. با این حال، منافذ هیچ اثر مخربی بر روی بدن نسبت به سلول ها ندارند، اما اجازه می دهند لیپیدها وارد فضای بینابینی شده و از بدن دفع شوند. به نظر می رسد مکانیسم فوق، پیامد فرآیند تحریک نوری سیتوکروم c اکسیداز در زنجیره تنفسی میتوکندری باشد (56، 59، 60). در دو گزارش موردی ذکر شد که دو مرد که تحت جلسات درمان کرایولیپولیز قرار گرفته بودند، دو و پنج سال بعد از عمل در حفظ نتایج کاهش چربی موفق بودند (54). مطالعه دیگری در نیوجرسی نشان داد که استفاده از RF تک قطبی (Alma Lasers, Buffalo Grove, IL) سلولیت بالای ران را در زنان بهبود بخشید. همه افراد بالای 30 سال مبتلا به سلولیت بالای ران (درجه 3 تا 4 بر اساس مقیاس نورنبرگر-مولر) بودند.

اگرچه ورزش ارتعاشی برای کاهش وزن و کانتورینگ بدن محبوبیت پیدا کرده است، اما از نظر هزینه انرژی این قابلیت را ندارد که جایگزین ورزش هوازی شود. فرکانس رادیویی معمولاً برای افزایش دمای عمیق تر پوست بدون هیچ گونه فرسایش اپیدرمی یا پوستی استفاده می شود. این نه تنها به عنوان یک روش کارآمد برای انقباض یا القای سفت شدن پوست، بلکه به عنوان روشی موثر برای کاهش چربی در تکرار استفاده می شود (31، 32).

به نظر می رسد استفاده از شوک ویو خارج از بدن می تواند روشی موثر برای درمان سلولیت ناشی از بازسازی کلاژن پوست باشد (66). انگهرن و همکاران اثرات موج شوک بر سلولیت 21 زن را ارزیابی کرد. شرکت کنندگان 12 جلسه ESWT بدون تمرکز انرژی کم (96000 عکس برای هر نفر) را طی شش هفته در قسمت جانبی ران دریافت کردند. پس از آخرین جلسه، اندازه گیری های اولتراسوند با وضوح بالا و پرسشنامه شخصی درجاتی از بهبود خاصیت ارتجاعی پوست آنها را نشان داد (66).

شما می توانید از الکتروتراپی برای دستگاه لاغری همراه با رژیم غذایی و ورزش معمولی خود استفاده کنید تا به نتایج مورد نظر خود برسید. یک دستگاه الکتروتراپی خوب برای لاغری نتایج قابل اندازه گیری را در کمتر از دو هفته ارائه می دهد. می توانید از آن برای هدف قرار دادن مناطقی که می خواهید هدف قرار دهید استفاده کنید، و حتی اگر وزن کم نکرده اید، این فناوری همچنان مقدار قابل توجهی تونینگ کلی بدن را فراهم می کند. این دستگاه ها علاوه بر کمک به کاهش وزن، می توانند گردش خون و حتی خواب شما را بهبود بخشند.

لیزر لیپولیز یک روش درمانی مبتکرانه و غیر تهاجمی لیپوسکلپچر برای کاهش حجم است. شما هم اکنون می توانید درمان کرونو-کتو-مینسور را به مشتریان خود ارائه دهید. این درمان چیست؟ یک برنامه 4 هفته ای برای لاغری سریع و بدون گرسنگی علاوه بر درمان BodySculptor.

ما پایگاه های اطلاعاتی pubmed، google scholar و cochrane را برای مرورهای سیستمیک، مقالات مروری، متاآنالیز و کارآزمایی های بالینی تصادفی تا فوریه 2015 جستجو کردیم. ، ESWT و WBV با نام کامل و اختصارات. اطلاعات سهم بازار برای جهانی، آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه (APAC)، خاورمیانه و آفریقا (MEA) و آمریکای جنوبی به طور جداگانه در دسترس است. تحلیلگران DBMR نقاط قوت رقابتی را درک می کنند و تجزیه و تحلیل رقابتی را برای هر رقیب به طور جداگانه ارائه می کنند. دستگاه های لاغری به دستگاه هایی اطلاق می شوند که به حذف چربی نامطلوب ذخیره شده در بدن انسان کمک می کنند و در عین حال بر سایر بافت ها تأثیر نمی گذارند.





:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: کلینیک زیبایی , کلینیک لاغری , کاهش وزن , دستگاه لاغری , لاغری موضعی ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: